ویژگی‌ها و قابلیت‌های دستگاه ردیاب F150

دستگاه F150 وایزر یک دستگاه ردیاب است که موقعیت حرکتی وسایل نقلیه را نمایش می‌دهد. از این دستگاه به منظور افزایش امنیت وسیله‌ی نقلیه با استفاده از شبکه‌های موبایل و GPS استفاده می‌گردد. اما با استفاده از لوازم جانبی ردیاب F150 وایزر، بیشتر از یک دستگاه ردیاب از آن بهره خواهید برد. مسلماً انتظار دریافت موقعیت و ردیابی وسیله‌ی نقلیه روی نقشه از یک دستگاه ردیاب بدیهی است اما شما می‌توانید با خرید یک دستگاه ردیاب GPS وایزر امکاناتی بیشتر از ردیابی خودرو به‌دست آورید. در این مقاله با برخی از ویژگی‌های دستگاه ردیاب وایزر آشنا می‌شوید. 

ردیاب f150 وایزر

مشخصات محصول: مدل F150 وایزر 

قابلیت اتصال به انواع وسایل نقلیه: این دستگاه را می‌توانید بر هر نوع وسیله‌ی نقلیه‌ای مانند موتورسیکلت، خودروهای سنگین و سبک (خودروهای ایرانی، خارجی) نصب نمایید. خودروهایی مانند توزیع‌کننده‌های مواد غذایی و فاسدشدنی، اتوبوس‌های شهری، خودروهای کرایه‌ای و خودروهای شخصی می‌توانند با کمک دستگاه ردیاب وایزر محافظت شوند.
هشدار قطع برق خارجی: با این ویژگی هرگاه برق خودرو قطع شود دستگاه ردیاب به تلفن همراه شما هشدار می‌دهد. امکان دارد برق خودرو به دلایل متعددی قطع گردد. اما اگر سارق برق خودرو را قطع نماید، سریعاً هشدار قطع برق به صاحب خودرو ارسال می‌شود.
هشدار حرکت: با این ویژگی هرگاه خودرو را در مکانی پارک کرده و آن را ترک نمایید، در صورت حرکت غیرمجاز به تلفن همراه شما اطلاع داده می‌شود. این جابجایی ممکن است یا به علت سرقت و یا جابجایی با جرثقیل باشد که در هر دو مورد شما متوجه جابجایی خودرو خواهید شد. 
هشدار ضعیف شدن باتری: دستگاه‌ ردیاب F150 دارای یک باتری داخلی است که در صورت قطع برق خودرو قادر به ادامه کارکرد خود می‌باشد. در شرایطی که باتری درون دستگاه وایزر ضعیف گردد بلافاصله به تلفن همراه گیرنده اطلاع‌رسانی خواهد شد. 
هشدار ضربه: این یکی از ویژگی‌های دستگاه ردیاب F150 است که مشابه عملکرد یک دزدگیر اتومبیل عمل می‌کند. یعنی در صورت وارد شدن ضربه به وسیله‌ی نقلیه به صاحب خودرو هشدار می‌دهد.
هشدار باز شدن درب خودرو: در صورت باز شدن درب خودرو توسط افراد غیر مجاز پیغام هشدار به شما فرستاده می‌شود. 
هشدار روش شدن وسیله‌ی نقلیه به صورت غیر مجاز: علاوه بر دریافت هشدار در زمان ضربه و باز شدن درب خودرو، اگر سارق یا هر فرد دیگری بتواند خودرو را روشن نماید بلافاصله صاحب خودرو مطلع می‌شود. 
هشدار سرعت غیر مجاز: دستگاه ردیاب F150 وایزر می‌تواند در هر موقعیتی سرعت وسیله‌ی نقلیه را به گیرنده‌ی خود ارسال نماید. این قابلیت برای والدینی که نگران رانندگی فرزندان نوجوان خود هستند یا صاحب خودرویی که وسیله‌ی خود را به فرد دیگری امانت داده است مفید خواهد بود. 
امکان قطع و وصل برق وسیله‌ی نقلیه: در صورتی که متوجه شده‌اید خودروی شما به سرقت رفته است یا توسط افرادی که صلاحیت ندارند در حرکت است، می‌توانید دستور قطع برق را به دستگاه ردیاب F150 ارسال نمایید. این دستگاه با دریافت این پیام، خودرو را در لحظه‌ای که با سرعت کمتر از 30 کیلومتر در حرکت است خاموش می‌کند و به راننده امکان حرکت دوباره نمی‌دهد.
امکان دریافت هشدار SOS در صورت فشردن دکمه SOS در مواقع اضطراری: دستگاه جی‌پی‌اس F150 قابلیت تماس اضطراری SOS جهت درخواست کمک را دارد. این قابلیت روی دستگاه به رانندگان و صاحبان خودرو کمک می‌کند که از نزدیکان خود کمک بگیرند. در ادامه درباره‌ی این قابلیت توضیح خواهیم داد. 
امکان برقراری ارتباط صوتی با دستگاه: این قابلیت هم به صورت ارتباط صوتی یک‌طرفه و هم ارتباط دوطرفه با اتصال به میکروفن وبلندگو امکان‌پذیر است.
قابلیت اتصال به ماجول کنترل‌کننده‌ی قفل مرکزی وسیله‌ی نقلیه جهت باز و بسته کردن درب خودرو:  این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا از فاصله‌ی دور درب خودروی خود را باز و بسته نمایید.

ردیاب خودرو f150 وایزر

معرفی قابلیت ارتباط صوتی در دستگاه ردیاب

همانطور که ذکر شد یکی از لوازم جانبی ردیاب وایزر آن را از سایر تولیدکندگان GPS جدا می‌کند ارتباط صوتی است. این قابلیت به صاحب وسیله‌ی نقلیه اجازه می‌دهد که با راننده‌ی داخل خودرو ارتباط برقرار کنند. این یک ویژگی خوب در هنگام سرقت خودرو است که صدای سارق شنیده می‌شود. همچنین قابلیت مورد علاقه افرادی است که می‌توانند مکالمه‌های غیر ضروری کارمندان را بشنوند. البته نصب ابزار صوتی در خودرو به تمایل و درخواست صاحب خودرو می‌باشد و در صورت عدم تمایل نصب و راه‌اندازی نخواهد شد. 

معرفی قابلیت SOS در دستگاه‌های ردیاب وایزر

این علامت به باور برخی افراد اختصاری از مخفف Save Our Ship و Save Our Souls یک نشانه بین‌المللی و به معنی خطر و نیاز به دریافت کمک فوری است. از این نشانه در میان کشتی‌ها و وسایل ارتباطی مانند هواپیما و قطار که دچار حادثه شده‌اند استفاده می‌شود. SOS یک نشانه‌ی استاندارد بین‌المللی بی‌سیم است. استفاده از نشانه‌ی SOS رسماً در سال 1908 مورد تصویب قرار گرفت. در حال حاضر نشانه‌ی SOS یکی از کاربردی‌ترین کلمه کوتاه برای درخواست کمک در همه حوادث به حساب می‌آید. در ردیاب‌های GPS وایزر این امکان فراهم است که در شرایط اضطراری که باید سریعا برای کمک تماس بگیرید، به کمک شما خواهد آمد. با فشردن این دکمه متن پیش‌فرض برای شماره‌های اضطراری ثبت شده ارسال می‌گردد.

قابلیت ردیاب f150 وایزر

مشخصات فیزیکی و ظاهری دستگاه F150

  • ابعاد خارجی دستگاه ردیاب F150 وایزر ارتفاع: 8/1 عرض: 5/58 عمق: 2/34 سانتی‌متر می‌باشد و وزن آن 95 گرم است. ولتاژ ورودی 9-36  ولت و باتری پشتیبان 450 میلی‌آمپر ساعت است. همچنین دمایی کارکرد آن -20 الی +65 درجه سانتی‌گراد می‌باشد.
  • هنگام خرید دستگاه ردیاب F150 به محتویات درون جعبه توجه فرمایید:
  • دستگاه ردیاب F150
  • دسته سیم اصلی
  • درب محل نصب سیم‌کارت به همراه پیچ‌گوشتی
  • میکروفن و سیم رابط آن
  • دکمه SOS
  • دفترچه راهنما
  • سیم کارت اعتباری

دقت فرمایید که موارد ذکر شده در بالا در جعبه‌‌ی دستگاه F150 وایزر وجود داشته باشند و در صورت فقدان هریک از موارد بالا قبل از خرید پیگیری لازم را از پشتیبانی شرکت صورت دهید و در صورت مشکل از خرید دستگاه خودداری فرمایید.